Αν βρίσκεσαι στο δρόμο ή δεν έχεις συνεχή πρόσβαση στο διαδίκτυο, αποθήκευσε τους τηλεφωνικούς αριθμούς της Free Press και στείλε μας τη φωτογραφία, το βίντεο ή το μήνυμά σου για να καταγγείλλεις, να πεις την άποψή σου ή και για να δείξεις αυτό που θέλεις. Tηλ. 6981505834 e-mail: freepress_news@yahoo.gr

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Εύη Καραγιάννη: «Μου λείπει πάρα πολύ ο Άνθιμος»



Η μητέρα του Άνθιμου Ανανιάδη και πρώην σύζυγος του Κώστα Βουτσά, Εύη Καραγιάννη, μίλησε στην «Πρωινή Μελέτη» για την πρόσφατη περιπέτεια της υγείας της.«Ήταν μία πολύ μεγάλη περιπέτεια και το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να είναι ο Άνθιμος ο πρώτος άνθρωπος που το έμαθε. Δεν ήθελα να είναι εδώ, γιατί θα ήταν πολύ εγωιστικό. Μου έλεγε κάθε μέρα ''δεν είναι τίποτα μαμά, μαμά σε λατρεύω, μαμά είσαι θεά'' και μου έκανε πολύ καλό».Της λείπει ο Άνθιμος που είναι στο εξωτερικό; «Μου λείπει πάρα πολύ ο Άνθιμος. Έχω γεμίσει το σπίτι με φωτογραφίες του. Παντού, παντού. Έχουμε πάρα πολύ καλή σχέση, είναι παραδοσιακή σχέση αλλά συγχρόνως και αγαπησιάρικη».Η Εύη Καραγιάννη αποκάλυψε τις δύσκολες στιγμές που πέρασε με τον γιο της και ήταν «οικογενειακού και κοινωνικού χαρακτήρα λόγω οικονομικών δυσμενών καταστάσεων, λόγω αλλαγών ζωής. Έπρεπε να αλλάξουμε σπίτι για διάφορα δρώμενα που συνέβαιναν οικονομικά και κάποιων άλλων γεγονότων που δεν θα ήθελα να επεκταθώ, όμως σίγουρα δεν ήταν ευχάριστα. Όμως, ποτέ δεν κλάψαμε, ποτέ δεν ζητήσαμε κάτι παραπάνω». 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σας Ευχαριστούμε